Amire büszkék vagyunk

Hálásak vagyunk, amiért az elmúlt évek során rengeteg fantasztikus partnerrel, izgalmas projekteken dolgozhattunk együtt. Felsorakoztathatnánk sok logót és emblémát, mi azonban inkább említés szinten bemutatnánk Önnek a számunkra legkedvesebbeket, a teljesség igénye nélkül. Köszönjük a belénk fektetett bizalmat:

2016 - Díjátadó gála:

Augusztus 20-a alkalmából, a Pesti Vigadóban 450 fő részére szolgáltuk fel az ünnepi gálavacsorát.

Turisztikai Évindító Gála:

minden évben február 1-jén tartják a rendezvényt, amelyre a szakma vezetőit hívják meg. Idén, egyedülálló módon, az állófogadás kiegészítéseképpen a Budapesti Kongresszusi Központ Bartók Termében, külön bankett installációk segítségével mutattuk be a teljes cégcsoport gasztronómiáját: Catering, Wedding, Hotel, Cafe, valamint a legújabb helyszínünk, a Babérliget is megjelent.

KÉSZ karácsonyi vacsora:

2015 – ben harmadik alkalommal 850 dolgozó részére biztosítottunk a svédasztalos vacsorát, ahol a piackoncepciónk keretében jelent meg a legújabb, saját raklap installációink.

Hungarian Wedding Gala:

a minden évben megrendezésre kerülő szakmai eseményen a Waldorf-Holding biztosította a több fogásból álló vacsorát a közel 300 fős vendégsereg részére. Az esemény ez alkalommal a rockabilly koncepcióra épült, amely mind az ételek és a díszlet terén is visszaköszönt, mindezt úgy, hogy a teljes cégcsoport képviseltette magát.

Hungarocontrol Irányító Bál:

a Terminál 1-ben 250 fős ültetett körasztalos büfévacsora, amelyet molekuláris látványelemekkel színesítettünk, valamint közel 1,5 méter magas űrhajós torta volt az ünnepi műsor része.

EXPO Milánó 2015:

a világkiállításon a magyar pavilon teljes körű vendéglátásáért kizárólagosan a Waldorf-Catering felelt, feladatunk a magyar gasztronómia megismertetése volt a látogatókkal.

ENSZ telekommunikációval foglalkozó szervezetének éves konferenciája Dohában (ITU Telecom World 2014):

Ritz-Carlton szálloda Lagoon éttermében tartott, 300 fős magyaros fogadás catering ellátása.

Audi Hungária Motor Kft.:

VIP finger food ebéd biztosítása az európai AUDI gyárak felsővezetői részére.

Figyelő Magazin – TOP 200 Díjkiosztó gála:

2010 októberében a FIGYELŐ TOP 200 Gálán debütált a Waldorf-Catering különleges gasztronómiai koncepciója, amely keretében főétkezésként 22 fogásos finger food ételkompozíciókat szolgáltunk fel flying service formájában.

Mérnök Bál (2008/09/10/11):

minden éven egyedi koncepció köré épült fel a rendezvény, 2009-ben a Csillagászat Nemzetközi évében stílusosan a gasztronómia csillagait szolgáltuk fel 5 fogásos díszvacsora keretében.

SAPA családi nap:

három alkalommal, közel 2300 fő részére, egész napos cateringszolgáltatás, választható reggelivel, jegyes ebédrendszerrel és opcionálisan nyíltárusítási lehetőséggel bővített, egyszerű vacsorával.

Képgaléria:

Amire büszkék vagyunk Amire büszkék vagyunk Amire büszkék vagyunk Amire büszkék vagyunk Amire büszkék vagyunk Amire büszkék vagyunk Amire büszkék vagyunk Amire büszkék vagyunk Amire büszkék vagyunk